template





Friday 8 March 2013

Mamee Chef !!!! sedap syioootttt


Mohon pinjam gmbar yer chef...haaa...di pagi2 bute ni tetibe la perut aku ni berbunyi gurugruru...mntak diisi ler tu...aku pon mule la tercari2 kelibat HP aku didalam gelap yang diterangi dengan cahaya pancaran laptop ku ini..found it!! tgk jam alik2 kol 4 pagi da...hurmm..aku tumpukan semula pandangan ku pada skrin laptop ku yg x berapa besar..alik2 aku terperasan sesuatu....

TU dieeeeee....ade jam ha kat laptop ni!! punya sengal dok rabe2 hp dalam gelap tu pehal???? haihhh..tu la bile habit nak tgk jam asik usha Hp je...sampai jam da ade dpan mate pon nak gak merabe2 hp tuh..fuhh.

'guruguruguru' haaa..berlagu merdu lak perot aku ni. KURENG asem nyer perot..time2 ni la ko nk bunyi2 yer. dugaan sungguh. kau bukan x tau aku ngah diet malam..hmmm

arggghhhh!!! persetankan itu semua! dengan pantas aku pon bangun dari katil, panjat kerusi, rabe2 atas rak buku lak (tempat aku simpan bekalan makanan). akhirnya setelah beberapa saat ,aku berjaya mengeluarkan sebungkus mee segera dari tmpat simpanannya....hmmm...MAMEE CHEF TOM YAM...slurrrpppp...sedapnyerrr kalau makan sekarang.

Tapi, baru je siang tadi aku makan...(gaya idop student yang x sihat)...mee nyer yang kenyal walaupun hanya direbus dgn air dari water heater, rase kuah tom yam nyer yang asli, ditambah dengan sayur2 kering yang jadi basah bile direbus semula....++ udang kering & cili yang dipotong halusss....BAU haruman rempah ratusnya bile segala bahan digaul dalam satu mangkuk....ditambah lagi dengan bebola sotong yg aku beli dari pasaraya midas tempoh hari....aduhhhh rasa yang x boleh aku lupekan..memang memanggil2  aku tok makan sekarang jgak!! @_@

mate meliar didalam gelap...huh..rumate ngah sedap buat taik mate tuh...kang aku kelentang kelentung masak air kang..bangun lak die...hmmm...

udah2 lerr tu maimon oiiiitttt....esok2 je la ko jerang air tu.simpan2 la stock maggie tu tok ari lain.cam x de ari lain nak makan je an?????

hahaha...di tambah dengan kemalasan nak buat..so..aku decide sok2 je la..nt bile da siap aku masak,aku post siap2 gmbr mee yang marbelles tu yer...skang ni da ngntok n otak pon da mule hantar impulse pade mate aku tok lelap..so..sekian je la yer... ASSALAMUALAIKUM w. (selamat mencari mamee chef tomyam di kedai bdektan anda!!)

* SEDAP! rugi kalau x rase...patut cuber!! ^____^



No comments:

Post a Comment