template





Friday 18 April 2014

Make up Tunang- jum conteng Muka jum!!

Conteng Muka?? yang ak maksud kan sbnarnya (make up) muke...
solek2...bagi touch up mane yang perlu.
aku bukan kaki make up, pergi kerja pun ak x make up
keluar jalan pon x make up...
abes tu?? make up sape lak ni??

haa...ada sorang bff mau tunang katanya,
bakal encik tunang tak mau tebal2 make up nyer
mau nmpak natural sahaja
die mntak aku tolong make up katanya
aku tolong scara percuma, sbagai platform mulekan kerjaya..

sebelum ni, belajar make up sendiri-sendiri je
agak2 conteng2 cam kat kertas lukisan
member2 excited n berbakat katanya,
suh ak cuba2 make upkan mereka

cerita tunang td?? aku terima n mencuba
takut2 x jadi, aku pon laburkan wang amik klas dgn kawan sekerja
kak miza namanya, ad butik pengantin yg diusahakn bersama2 suami tercinta
kawan @jiran ak jadikan mgsa tok model masa kelas make up tu...die redha je..
thanx yer cik nabila sbb sudi jadi model sy ^___^
inilah hasilnya....
majlis tunang selamat sudah...alhamdulillah semua berjalan lancar
janji diikat selama setahun, mudah2an kekal selamanya
ini dia si tunang orang....













sambil2 bercerita boleh promote gak ni...kekeke...ak cuma buat tok make up tunang & dinner...
harge boleh runding punya...make up boleh test dulu..tapi hanya KL-KLANG-SHAH ALAM area saje...
berminat bole beritahu.. :)








No comments:

Post a Comment