template





Friday 18 April 2014

Video Kawen ^___^

Balik je dari keje, lepas settle semua urusan, aku pon belek2 hp
bukak folder video, tengok balik koleksi2 video yang ak pernah edit
Aku bukan la budak yang amik multimedia,
hanya minat yang membawa aku untuk dijadikan hobi.

video aku x professional
mule2 bikin guna handphone jer...
lama2 aku upgrade pakai alpha 3000 (sony).
aku x de slider, aku x de flycam,
berbekalkan tripod yang dapat percuma, aku gigih shoot video.
video ape eh??

ade sorang member,
kawin di usia muda, die buat kecil2 an je katanyer...
x upah photographer, just mtk jasa baik member2...
aku offer tok jd vdeographer...
tapi bukan professional punya..
video editor pon x full version..
siap ade watermark lagi...hahahaha

tapi die sangat happy x terkata
sbb aku sudi rakamkan kenangan terindah die then editkan plak jadi video.
mulanya die nak bayar..tapi aku kata x perlu
sebab itu umpama hadiah kawen die daripada aku..

sebab bz bekerja, lame jgk amik masa nak siapkan video tu
nak pilih part2 yang x goyang, nak pilih part2 yang cun
mmg x senang nak shoot video...ini baru 7-8 minit punya video
kalau filem??? hahahaha...tapi, filem ade crew...aku lak lone ranger!!

dengan x berbaju kurung, aku redah g kenduri die, pkai jeans n kemeja
orang pandang agak pelik sebab pempuan hurung camera ke hulu ke hilir dgn tripod skali.
nak diikutkan malu mmg x jadi...so..redahkan saje...ngeeee
outdoor shooting pon aku layankan jer....

ini la hasilnya....


 sebelum publish post ni..aku test preview dulu
tapi ak kureng puas ati sebab video x clear gmbarnyer...
jadi cam kabur2 gitu...mgkin internet ak x laju kot...hahahaha
ape2 pon, layankan saje la video yg x seberapa ni...




2 comments:

  1. sooooo sweeeetttttt..... cam nak wat photoshoot kawen lagi je. Hahahahaa

    ReplyDelete
  2. sweet kn3....huhuhu...da lama kawen pon suweet juga...apetah lg org baru kawen....huhuhu

    ReplyDelete