template





Thursday 7 March 2013

Rich Man Poor Woman



Baru2 ni..sebab aku da mule praktikal untuk semester akhir, ujung minggu aku bnyak disia2 kan dgn aktiviti yang paling x berfaedah. dok memerap dalam bilik dr pg smpai mlm, keluar hanya untuk makan.

Ape yang aku buat ek???? haaa..pe lagi? kje aku menelaah muvie2 n drama2 yg best2..tapi habit aku skang, tgk episod 1,2,3, pastu skip episode last.huahuahua...tu kalau cerita x menarik sgt la.

Entry aku kali ni just nak promote satu drama jepun ni. sebenarnye, lama dah aku x hadap cite jepun sebab byk crita yg kurang menarik sekarang. Tapi sebab mmber aku da meyakinkan aku untuk tonton n hadap cerita ni, makanya aku pon luangkan la mase aku yang singkat tu tok tgk gak. Mule2 tu mmg aku cam bosan jer...lame2 mmg best..bg inspirasi tok org yang jatuh spaya tak ptus asa n bangun semule...

gitu la lebih kureng....paling aku suke ngan cite ni, watak utama yang poyo, berlagak sebab genius n watak pempuan yang sengal walaupon bijak pndai, sanggup buat ape je tok cari kerja.haaa...bile dua2 da jmpe pe jadi ek????

Bagi mereka2 yang kurang gemar jalan cerita yg sempoi...x yah tgk la..hahaha...sekian... THE END

No comments:

Post a Comment