template





Thursday 7 March 2013

MeLebARkan SAYapKu DiBidanG SEnI !!!

Bile cakap pasal bidang seni, dah tentu-tentu semua orang pikir bidang seni lakon ke...seni suara ke..sebab itu je yang paymes zaman laa ni.

Tapi harap maaf la.Untuk aku melebarkan kedua2 sayapku di bidang faymes tersebut...haaaa idak ler. maksud aku bidang seni lukis. setelah sekian lamanya aku 'mengasingkan diri dari dunia lukisan aku, akhirnya aku bangkit balik dengan lukisan yang lama diberi nafas baru.

Lukisan2 yang bakal aku tayangkan kat sini memang hasil mutlak tgn aku yang asalnya dilakarkan di atas sehelai kertas putih kosong, kemudian dimakeup kan di dalam software bernama "Manga Studio debut 4.0".







Make up yg dimaksudkan tu adelah proses inking, tone, colour & macam2 lagi. Software yang sgt berguna buat penggemar lukisan kartun atau manga.

Gambar kat bawah ni lak hasil terbaru atas permintaan kawan lame aku untuk header blog die katenyer..ini version yang da siap edit tok dijadikan header..hasil gabungan software MANGA STUDIO & PHOTOSCAPE. ni la hasilnya....


Setakat mana kualiti nyer aku x leh menilai. walaupun aku bukan budak bidang seni..tapi aku memang sgt3 minat bidang ni..ade x harapan tok aku kembangkan sayap aku ek???? hurmmmmm

Bukan aku x minat dengan bidang yang aku amik sekarang...tapi aku mmg dr dlu bercita2 nak jd pelukis komik.ape jenis komik pon x tau la..sebab aku ni mmg looser bab2 nak wat cerita. wat separuh jalan, ending x tau nk wat camner..hahahampeh.

kalau ade sesiapa kat lua sane yg rase ad jalan erita menarik...nak dijadikan komik, tp x tau nk lukis, bole gak kalau nk bkerjasama.haha

Haaaa....ENUFF!! meleret pnjang da aku ni...tibe mase nak tamatkan entry daaa...
*melukis dapat buat aku gmbira...tp kje skang???? buat aku stress...haaaa...acaner tu???? sudahnyer..hadap2 la sendri problem ni..kekekekekek*


***********************************


No comments:

Post a Comment